Townend Robbie – (testet fri for FIS)

Varekategori:

• Reg. Nr.: FP959C
  • Licens nr.: FP144J
  • Årgang: 1992
  • Farve: Sort, med lille stjerne
  • Stangmål: 141 cm
  • Bedækningsmetode: Ved hånd
  • Bedækningspris: kr. 3.000,-
  • Opstaldning pr. dag: Efter 10 dage beregnes kr. 25,- pr. dag
  • Avler: MR. E.M. Wilson
  • Ejer/Lejer: Stutteri Michak v/ Michelle Knudsen
  • Adresse: Meløsevej 23, 3320 Skævinge, Nordsjælland
  • Tlf./Mobil: 28564567
  • Mail: stutteri.michak@gmail.com
  • Hjemmeside: www.stutteri-michak.dk / www.fellpony.dk

Info: Townend Robbie er en ældre herre som har vist sit værd i avlen i holland, han er førsteklasses hingst og har lavet flere afkom af første klasse bla. Wildhoeve Boy FP50598C*. Robbie er en hingst som har et super temperament både under rytter, for vogn og i showringen. Dansk Fell Pony Foreningsshow 2010 Champion. Mountain & Moorland Wintershow 2011 klassevinder med 42 point og fik beskrivelsen: God typisk Fell pony, vist i særdeles god kondition i forhold til sin alder. Godt udtryksfuldt hoved, god overlinie. Passende fundament. God skridt med god undergriben. God Fell aktion i trav. Dansk Fell Pony Foreningsshow 2011 Reserve Champion. Mountain & Moorland 2012 klassevinder 41 point og BIR (bedst i racen). St Hestedag 2012 Reserve Champion med 10 i helhed. Hvis denne skønhed har fanget din/jeres interesse kan jeg kontaktes på ovenstående nr. Robbie fremvises gerne efter aftale. Robbie er testet fri for Foal Immunodeficiency Syndrome ( FIS ). Vi ser frem til en god bedækningssæson for Fell ponyerne. Hilsen Michelle, Stutteri Michak