CamilleHvem er jeg:
Mit navn er Camille Emilie Hald og jeg har været med til at starte Dansk Fell Pony Forening i sin tid, og har via avl med New forrest og Fell Ponyer igennem 17 år opnået en del viden omkring eksteriør, blodlinjer, bedækninger, folinger mv.

Hvorfor har foreningen oprettet denne stilling:
Dette er en service til hoppe såvel som hingste ejere. Når du står med et avlsdyr kan der opstå mange spørgsmål både for garvede og nye avlere. Vi mener det er vigtigt at du har et sted at søge hjælp til alle de spørgsmål du måtte have.

Hvad kan medlemmerne bruge mig til:
Det er vigtigt at du kommer godt fra start og vi har derfor valgt at tilbyde denne service til vores medlemmer hvor man kan søge råd og vejledning. Det kan være alt fra forslag til valg af hingst til ens hoppe, spørgsmål angående bedækninger og folinger mv.  Det kan også være at du som hingsteejer ønsker rådgivning mht. bedækning, egnede hopper osv. Spørgsmål vedrørende DNA, FIS test, ansøgning om licens til hingste, og udfyldelse af føl registrering alt er velkommen. Det er et rum til at få vendt alle de spørgsmål du måtte have i disse forbindelser, altså alt der har af gøre med avl.

Du er velkommen til at kontakte mig via avlsraadgiver@danskfellponyforening.dk.