OK-kort Lya1

Få et OK Benzinkort til billig benzin og diesel, og støt Dansk Fell Pony ForeningOK sælger benzin, diesel, fyringsolie, varmepumper, el, m.m.

Dansk Fell Pony Forening har en sponsoraftale med OK, der er bygget op omkring OK Benzinkortet. Når du opretter et OK Benzinkort gennem os, støtter OK Dansk Fell Pony Forening med 6 øre pr. liter benzin eller diesel, du tanker på kortet. Derudover modtager vi en bonus, når du første gang har tanket 500 liter på dit OK Benzinkort.

Så få et OK Benzinkort, og tank penge til Dansk Fell Pony Forening.
Få et OK Benzinkort.

Du kan også støtte med OK Mobil
Du kan også støtte Dansk Fell Pony Forening via dit mobilabonnement. Skifter du til OK Mobil støtter OK Dansk Fell Pony Forening med 25 kr. her-og-nu og giver yderligere 6 kr. for hver måned, du bruger OK Mobil.
Jo flere abonnementer der tegnes, jo mere støtte giver OK – det kan hurtigt blive til mange kroner i klubkassen.

Bestil OK Mobil her eller klik på banneret.

OK mobil

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lya Kragh Mortensen på tlf. 51 96 01 27 eller via kasseren@danskfellponyforening.dk.

Med et OK Benzinkort i hånden kan du tanke billig benzin og diesel på mere end 670 OK-tankstationer over hele landet. Læs mere om dine muligheder med OK Benzinkort.

Hos OK kan du også købe billig fyringsolie, el og varmepumper. Du kan bestille døgnet rundt. Gå ind på www.ok.dk, eller ring 70 10 20 33.